

這個冬天,很冷!
12號至17號晚都響鄉下沙堆過,哇,天氣還真系凍到呀!
我仲要只系拎好少衫返,3條都系裙==
好在,響鄉下都唔使點出街,所以,就著住老豆,老媽子
同阿哥嘅舊衫都唔怕樣衰!!呵呵!
依次返去,哇,見到肥妹,玉清同黑估都高左好多!
個個都高過我呢個姐姐囉!好可惜,見唔到家輝!
不過,知佢終於長高左,我都替佢好開心!話曬都睇住佢大!
想當年呀~妹媽成日話佢高唔到!!!(什麼跟什麼嘛!!)
而我次次都會話,佢唔係高唔到,只系未高者~~
如今看來,我果然獨具“惠”眼~yeah~^_^~
。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
仲有就系識到大我一年嘅二嫂,同姖好好傾!
我走果日,姖仲好唔捨得添!
最得人驚嘅應該系食飯啦,因為次次都比二伯娘喂到好飽!
。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
最開心嘅事,應該系同呢班細佬女,細佬仔影相啦!
其中同黑估影就最搞笑啦!
好在,響呢5日幾有姖地陪下我啫,仲有就系借小說比我睇
等我D時間過得快D!
PS:記得有次我響度玩緊,有個細佬女經過,姖同姖媽媽講,
話呢個姐姐好靚喔!!
聽到我都唔知幾開心!姖真有眼光! 嘻嘻~偷笑ing!
*****************************************


這個冬天,很溫暖!!
因為有一班咁可愛咁好嘅好朋友伴!
呢次假期響會城同友人相聚,真系好開心呀!好開心!
好開心。。。。好開心。。。好開心。。。好開心^○^
同埋,好難忘!!
友情嘛,就系咁,無見咁耐,一知道就黎見到,就會滿心
期待,滿心興奮!!一見到就會有傾唔完嘅話題!
一齊過嘅時間,永遠都覺得唔夠,
永遠都想有更多更多時間可以呆在一起
聊聊天,說說笑,狂狂街,吃吃東西,
影影相,分享心事,分享秘密,分享生活的點滴!
呢一切真系令有心內有一種講唔出嘅狂熱心情!
呀!真系好想好想,同所有我舊嘅新嘅好好朋友一齊
企響山頂上,大大聲咁講句:
“我真系好好……好中意妳地!”
我的好可愛,好可愛,好美麗的好姐妹!
……………………………………………………………………
呢次相聚嘅行程好tight呀!
只系行街都行左N次,對腳都累死!不過,值得·!
又可以一圓我同妳地唱K嘅心願!不過,唔系好夠喉!
最衰都系大佬,cut左我D歌,仲時不時搞笑!
笑到我地都唱唔到!
不過,同阿生就無咩點唱==
唉,好耐之前響QQ度,仲講到同佢合唱添~
又話同阿生影多D相囉,結果~得一兩張啫~
不過,最傷心嘅就系個個人見到我嘅新look
唔系話頭髮黑到好假就系話我老左~
阿生仲要話老到似阿嬸添!555
太直接啦~
。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
不過,20號果日去搞返好D頭髮,我都好中意出到黎
嘅感覺!最可惜,唔可以同妳地一齊去摘士多啤梨!
唯有再等下次囉,我信,一定仲有呢個機會嘅!
。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
依次返去,真系好開心!
仲有就系好感激,因為妳地陪我剪髮,要無聊咁等我!
又摘士多啤梨返黎比我食!又陪我等車!又陪我買衫!
搞到我都超唔捨得走!!
最搞笑嘅系,阿May同豬仔包送完我車果時,我真系
好moving,仲有DD想哭嘅衝動~
無計啦,女人就是用水做的嘛!
…………………………………………………………………
………………………………………………………………6
|