seline : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 

                   

 

       


2008 年 1 月 21 日  星期一   晴天           

這個冬天很冷,很溫暖! 愉快

   

 

         這個冬天,很冷!

      12號至17號晚都響鄉下沙堆過,哇,天氣還真系凍到呀!

      我仲要只系拎好少衫返,3條都系裙==

      好在,響鄉下都唔使點出街,所以,就著住老豆,老媽子

      同阿哥嘅舊衫都唔怕樣衰!!呵呵!

      依次返去,哇,見到肥妹,玉清同黑估都高左好多!

      個個都高過我呢個姐姐囉!好可惜,見唔到家輝!

      不過,知佢終於長高左,我都替佢好開心!話曬都睇住佢大!

       想當年呀~妹媽成日話佢高唔到!!!(什麼跟什麼嘛!!)

       而我次次都會話,佢唔係高唔到,只系未高者~~

       如今看來,我果然獨具“惠”眼~yeah~^_^~

      。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

      仲有就系識到大我一年嘅二嫂,同姖好好傾!

      我走果日,姖仲好唔捨得添!

      最得人驚嘅應該系食飯啦,因為次次都比二伯娘喂到好飽!

      。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

      最開心嘅事,應該系同呢班細佬女,細佬仔影相啦!

      其中同黑估影就最搞笑啦!

      好在,響呢5日幾有姖地陪下我啫,仲有就系借小說比我睇

      等我D時間過得快D!

      PS:記得有次我響度玩緊,有個細佬女經過,姖同姖媽媽講,

      話呢個姐姐好靚喔!!

      聽到我都唔知幾開心!姖真有眼光!   嘻嘻~偷笑ing!

     *****************************************

    

  

          這個冬天,很溫暖!!

       因為有一班咁可愛咁好嘅好朋友伴!

       呢次假期響會城同友人相聚,真系好開心呀!好開心!

       好開心。。。。好開心。。。好開心。。。好開心^○^

       同埋,好難忘!!

       友情嘛,就系咁,無見咁耐,一知道就黎見到,就會滿心

       期待,滿心興奮!!一見到就會有傾唔完嘅話題!

       一齊過嘅時間,永遠都覺得唔夠,

       永遠都想有更多更多時間可以呆在一起

       聊聊天,說說笑,狂狂街,吃吃東西,

       影影相,分享心事,分享秘密,分享生活的點滴!

       呢一切真系令有心內有一種講唔出嘅狂熱心情!

       呀!真系好想好想,同所有我舊嘅新嘅好好朋友一齊

       企響山頂上,大大聲咁講句:

      “我真系好好……好中意妳地!”

       我的好可愛,好可愛,好美麗的好姐妹!

      ……………………………………………………………………

       呢次相聚嘅行程好tight呀!

       只系行街都行左N次,對腳都累死!不過,值得·!

       又可以一圓我同妳地唱K嘅心願!不過,唔系好夠喉!

       最衰都系大佬,cut左我D歌,仲時不時搞笑!

       笑到我地都唱唔到!

       不過,同阿生就無咩點唱==

       唉,好耐之前響QQ度,仲講到同佢合唱添~

       又話同阿生影多D相囉,結果~得一兩張啫~

       不過,最傷心嘅就系個個人見到我嘅新look

        唔系話頭髮黑到好假就系話我老左~

        阿生仲要話老到似阿嬸添!555

        太直接啦~

        。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

        不過,20號果日去搞返好D頭髮,我都好中意出到黎

         嘅感覺!最可惜,唔可以同妳地一齊去摘士多啤梨!

         唯有再等下次囉,我信,一定仲有呢個機會嘅!

        。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

        依次返去,真系好開心!

        仲有就系好感激,因為妳地陪我剪髮,要無聊咁等我!

        又摘士多啤梨返黎比我食!又陪我等車!又陪我買衫!

        搞到我都超唔捨得走!!

        最搞笑嘅系,阿May同豬仔包送完我車果時,我真系

        好moving,仲有DD想哭嘅衝動~

        無計啦,女人就是用水做的嘛!

       …………………………………………………………………

       ………………………………………………………………6

      

             

       

       

      

    

                                                                                                                         
                                                  





訪客留言 (返回 seline 的日誌)


seline 於 2008-01-25 05:59 PM 發表:
衰人呀,知我會感動仲講咁多~哼,睇黎妳都系想我更愛妳囉,嘻~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovely_may 於 2008-01-24 06:33 PM 發表:
每次的聚會都能給我地留下好深好美好的回憶,短短的兩日又再一次見證同埋加深左我地本來已不變的友誼~~這份友誼真的很令人羡慕。。。送你去車站果時我都覺得好Moving呀, 所以最後你叫我地吾好掉轉頭果時,我都吾敢掉轉頭~~~睇來車站真系好容易扼人眼淚,下次少去車站為妙,不過送你我還系會爭住去,哈哈,,系吾系覺得好感動呢?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





                                           

                                                                                                                                                                                                                 
 

 

seline

暱稱: gReEn^.^
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區

MORE...

« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
   

 

:: 最新日誌 ::

明明我知道,卻裝著沒想...
善忘如你...該有多好....
风&信子...☆. 堅定 注...
百合花...☆. 纯 洁 .☆...
致親愛的...

  

:: 日誌分類 :: 

全部 (367)
95搭8 (2)
feelings (36)
my daily life (124)
my dear friends (15)
my dear... (3)
songs (6)
戀花☆物語 (2)
有感而發 (1)
我們的戲... (3)
情有獨鍾 (69)
未分類 (106)

 

 

:: 訪客留言 :: 

最近三個月尚無任何留言
:: 我的好友 :: 

       

 

:: 我的連結 :: 

3視覺 (平面設計) goo...
Akita's blog
Amy(啊心)
angelababy xanga
Facebook
Fickr靚嘢
illustration
my friend:cary仔
PPS網路電視
PS文字特效
QQ空間素材
slide相片
tracy's xanga
youku for MTV
日本素材
太平洋時尚女性網
太平間攝影部落
小琳琳xanga
下載YouTube MV
字體下載
狗狗search
非主流中文網
紅動中國素材
流行服飾頻道
創意在線/我愛設計網
軟件頻道
插畫藝術 (good)
視覺中國(設計)
夢想設計
壁紙酷

:: 站內搜尋:: 
RSS Feed