……………………???????……………………


唔驚唔覺,已經開學左咁耐啦~
D功課都越黎越多囉~又到左被project煩住嘅時間!
唉~上左幾堂programing,越上就越唔識~
DMA成班同學仔都唔多識,想問都唔得=.=
Maya雖然越學越繁雜,but都OK跟到嘅~
…………………………………………………………………………
呢個星期同囡&Gloria傾,姖地極力推動我下個學期
轉去VC(視像傳意)果邊~關於平面設計,廣告果類;
話我讀DMA有D浪費~--------
雖然姖地都好想我留低同姖地一齊讀!
其實我之前都有諗過呢個問題,不過,最後都系想
繼續讀完DMA~再之後,應該系會返下工,
等到有D錢就再讀下相關嘅couse!
…………………………………………………………………………
前個星期同姖地去左深水步買珠仔,
之後大家都整左D耳環,吊繩 sth like that啦!
而我就響day off嘅兩日,拆左以前好多無咩點用
嘅手鏈,耳環,頸鏈,仲有其他正常人都估唔到
嘅嘢,then,就開始我嘅創作。。。
結果整左好多靚好Q嘅手飾!
同學仔見到都大大say good!
男仔仲唔信系我整嘅!話系我買嘅~呵呵,
聽到我鬼死咁開心! 阿囡仲叫我整多D去賣,仲話
會入股添~^.^

|