seline : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 

                   

 

       


2008 年 3 月 23 日  星期日   晴天           

關於學習~ 不安

  

  

       關於學習……………關於成績…………關於金錢……………關於叻人觀………

         前晚,同akita傾開先知,原來姖地班最高學分嘅人可以有10000蚊嘅

         獎學金~開頭仲以為可能只系某D系會有,我地呢個系就無都唔奇~

         點知,啱先同阿囡傾開先知,原來個個系都有咖~我地嘅學長都有,

         只系因為我地系太少人,所以無~

         點可以咁唔公平咖,雖然人少,但系成個space咁大,個個班都有,

         點解人少就無?唔值得?哼!!!好過分囉~

         我地個系成日都因為太少人而有好多unfair嘅現象出現嘅,

         上個sem就因為咁,所以先唔可以去大陸出trip睇嘢!!

          又因為太少人,所以我最初搞轉系都搞唔成!

          最過分都系依次!!如果系嫌人太少,最高分嘅都未必值得比

           獎學金,咁可以set個學分,要求最高分嘅果個到左先有咪得囉!

           起碼都公平D嘛~

          唉,人地3.1嘅都有10000,點解我地個系就無?

          如果有就好啦,咁我就有10000,呢個數,對申請到學生資助但

          系又因無擔保人而無錢收嘅我黎講,都幾重要咖~

          講開又講,果個學生資助都唔知點搞嘅,成年先得個5000幾,

          都唔知有咩用~都唔知佢點計嘅~擺明計錯數,我開頭按佢嘅公式計,

          都有成兩三萬,仲以為無咩負擔咩咖,點知,唉~~~~~~煩!

          我呀媽,好早之前都同我講好,話會比錢我讀嘅,不過讀完就快D

          穩工還返比姖~都唔可以怪姖嘅, 8萬幾已經系姖畢生嘅積蓄啦!

          我讀完果時,姖都無咩積蓄囉,我唔還錢點得?

          所以,唉~為左money,做人都真系幾煩~

          無錢,唔可以學人讀top-up,

          無錢,唔可以繼續讀咩大學~

          無論我拎到人咩學分都無用嘅,咪又要出黎穩工賺錢~

          一諗到咁,我就無咩心機讀啦!

 

           最慘嘅系,呢個sem學D嘢,超重電腦技術果邊,

          全部pass曬都偷笑啦,3分都算系奇事囉!

           上個sem之所以有3.5,系因為著重design啫~

           加上又有個普通話科,所以,先有咁嘅學分~

           我諗我以後都唔會有咩個分咖啦~

           不過,實話實說,總分4.2(應該系呢個數吧~),

           所以,學分要4分咁上下先叫高分吧!

           我知我咁講,對於好多人黎講,都系好串,應該超易得罪人,

           不過,我就系個咁嘅人,有D時候我講說話唔似我平時為人咖!

           果D時候就系涉及才華,學識方面,我好有原則,自然有自己嘅客觀標準!

           so,我一直都唔覺上個學期嘅學分系咩一回事~

           就算果個分可能已經系我最高嘅學分,我依然唔覺得系咩~

           我唔會因為比人好少少嘅學分就開心,

           我只會因為唔合格而retake而唔開心~所以,我唔希望會咁~

           我成日都認為,一班人入邊最叻最高分嘅人唔一定就系叻人,

           我眼中嘅叻人只系比天才輸少少~

           講左咁耐,大家可能會有D誤會我,所以,響呢度我不得不表明下

           我自己嘅立場:

           叻人唔系大曬~叻人都有好壞之分,又叻又壞嘅人就真系大衰人!

           所以,我最欣賞嘅一定唔系叻人,咁大家知唔知系咩人?

           就系好人!系有毅力會堅持嘅人!系勇敢向夢想奮鬥嘅偉人!

           我,就最欣賞最中意呢D人!至於呢D人響邊?

           就系響我身邊~有嘅系好人,有嘅系會堅持嘅人~

           嘻嘻,不過好似無咩為夢想不繼奮鬥嘅人~~

           hey,我咁講,真系完全無其他意思咖~大家咪亂諗!!

                     

          

         

         

        

                                                                                                                         
                                                  





訪客留言 (返回 seline 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





                                           

                                                                                                                                                                                                                 
 

 

seline

暱稱: gReEn^.^
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區

MORE...

« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
   

 

:: 最新日誌 ::

明明我知道,卻裝著沒想...
善忘如你...該有多好....
风&信子...☆. 堅定 注...
百合花...☆. 纯 洁 .☆...
致親愛的...

  

:: 日誌分類 :: 

全部 (367)
95搭8 (2)
feelings (36)
my daily life (124)
my dear friends (15)
my dear... (3)
songs (6)
戀花☆物語 (2)
有感而發 (1)
我們的戲... (3)
情有獨鍾 (69)
未分類 (106)

 

 

:: 訪客留言 :: 

最近三個月尚無任何留言
:: 我的好友 :: 

       

 

:: 我的連結 :: 

3視覺 (平面設計) goo...
Akita's blog
Amy(啊心)
angelababy xanga
Facebook
Fickr靚嘢
illustration
my friend:cary仔
PPS網路電視
PS文字特效
QQ空間素材
slide相片
tracy's xanga
youku for MTV
日本素材
太平洋時尚女性網
太平間攝影部落
小琳琳xanga
下載YouTube MV
字體下載
狗狗search
非主流中文網
紅動中國素材
流行服飾頻道
創意在線/我愛設計網
軟件頻道
插畫藝術 (good)
視覺中國(設計)
夢想設計
壁紙酷

:: 站內搜尋:: 
RSS Feed