seline : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 

                   

 

       


2008 年 6 月 23 日  星期一   晴天           

唉~ 鬱悶

 

……………………………………………………………………………………

       唉,今日好唔開心呀~因為比上司“話”……

       第一次,終於有D真實體會到,

       原來唔系話唔上心就可以唔上心,

       由比姖話到依家都好不安~

       最黑嘅系,啱先joyce都打電話黎,叫我聽日未使返住,

       等姖地對完曬先~

       唉,搞到我仲緊張~心跳都跑快左好多~

       (不過,就算姖唔打比我,我聽日都唔返中環呢份咖啦,

        一向星期二到四都系返數碼港果份嘅)

    ……………………………………………………………………

       聽日,咁啱又系交work比MISS嘅日子添,死啦…

       希望唔會好似今日咁啦!

    …………………………………………………………………………

     唔知系未因為都系做自己無興趣嘅嘢,所以,點做都唔多上心~

     錯都容易多D~

     不過, 人地批評嘅說話就好上心啦~

     自己都系職場經驗少,連少少說話都咁在意~將來點算?

     依家先發覺,原來呢方面,自己一D都睇唔開~

      通常一遇到呢D情況,我就好想人地炒左我好過,

      唔使再對住,再講,呢D都唔系我興趣啦,我無所謂嘅~

       ……………………………………………………………………

       你睇,我幾無毅力~ 咁易就give up 啦~

        算………………………………………………………………

       *****************************************

       今日,啱開始做嘅《甜言蜜語》,初頭,興趣不大,

       睇左先知,女主角同我一樣,都有一只耳仔系完全聽唔到,

       另外一只就系弱聽,不過,我比姖多兩成聽力~我好D~^○^

        因為咁,所以,睇果時,好明白姖嘅心境~

        大家嘅想法都好似,有好多嘢都系我都講過添~

         好似,當有人講,咁樣咪好唔方便嘅時候,我地都會話,其實,

         弱聽都有好多好處,比如,中意聽就用聽到嘅果只聽,

         唔中意就用聽唔到嘅果只耳去聽~

         ……………………………………………………………………

          講真,自從00年做完手術後,耳力已經系依家咁,

         果時,真系唔知,原來右耳系完全無左功能,我仲以為系因為

         耳膜無左,所以先聽唔到,所以,希望將來可以補返,咁就可以

         聽返……直到,出左黎香港,因為會考要考聽力,所以,

          為左唔影響成績,所以,兩老用左千幾蚊買左部耳機比我,

          點知,較到最盡,都系咩反應都無,仲以為壞嘅!比老豆試,

          先知,原來有問題嘅系我只耳,唔系部機~

          聽醫生話,我系因為cut曬3條聽耳骨,先失聰,至於耳膜,

          相信系響手術後就補返~

          一諗起,真系覺得超好笑~一直諗住補返耳膜,原來早就補左~

           其實,都唔使補啦,都無濟於事,補左都系聽唔到咖啦~

           …………………………………………………………………………

           唔知系人越大,面對嘅嘢多左,定系住響香港本身就要面對更多,

           所以,越黎越多機會會因為雙耳而受到傷害~

           有時,傷害得最深嘅反而唔系外人,而系相識嘅人~

           雖然,呢排同阿嫂冷戰,但系,呢個屋企,只有姖系唯一無響呢方面

           hurt過我嘅人~

           點解明知,都要講埋果D嘢~

           其實,好多時候,我也想聽到呀,我也一D都唔想聽唔到!

           我唔想聽錯,唔想叫人講多幾次,唔想每次都要靠近先可以聽到~

           唔想身邊嘅朋友次次都要記住我邊邊先系聽到~

           唔想被人誤會為叫都唔應咁無禮貌,唔想分唔到聲音嘅方向~

           ………………………………………………………………………………

            最唔想就系用手機~

            最最最討厭就系手機~!好討厭呀!

             但系,我嘅右耳呀,妳要知道我唔系討厭妳呀~

             一D都唔討厭,因為妳無錯呀~

           

                    

            

 

                                                                                                                         
                                                  





訪客留言 (返回 seline 的日誌)


seline 於 2008-06-28 07:05 PM 發表:
哈哈,我依家無事啦~無講大話咖,真系已經無嘢啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



amy 於 2008-06-28 10:49 AM 發表:
有咩唔開心打比我傾,唔好怕煩住我...
我好得閒......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





                                           

                                                                                                                                                                                                                 
 

 

seline

暱稱: gReEn^.^
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區

MORE...

« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
   

 

:: 最新日誌 ::

明明我知道,卻裝著沒想...
善忘如你...該有多好....
风&信子...☆. 堅定 注...
百合花...☆. 纯 洁 .☆...
致親愛的...

  

:: 日誌分類 :: 

全部 (367)
95搭8 (2)
feelings (36)
my daily life (124)
my dear friends (15)
my dear... (3)
songs (6)
戀花☆物語 (2)
有感而發 (1)
我們的戲... (3)
情有獨鍾 (69)
未分類 (106)

 

 

:: 訪客留言 :: 

最近三個月尚無任何留言
:: 我的好友 :: 

       

 

:: 我的連結 :: 

3視覺 (平面設計) goo...
Akita's blog
Amy(啊心)
angelababy xanga
Facebook
Fickr靚嘢
illustration
my friend:cary仔
PPS網路電視
PS文字特效
QQ空間素材
slide相片
tracy's xanga
youku for MTV
日本素材
太平洋時尚女性網
太平間攝影部落
小琳琳xanga
下載YouTube MV
字體下載
狗狗search
非主流中文網
紅動中國素材
流行服飾頻道
創意在線/我愛設計網
軟件頻道
插畫藝術 (good)
視覺中國(設計)
夢想設計
壁紙酷

:: 站內搜尋:: 
RSS Feed