
……………………………………………………………………………………
唉,今日好唔開心呀~因為比上司“話”……
第一次,終於有D真實體會到,
原來唔系話唔上心就可以唔上心,
由比姖話到依家都好不安~
最黑嘅系,啱先joyce都打電話黎,叫我聽日未使返住,
等姖地對完曬先~
唉,搞到我仲緊張~心跳都跑快左好多~
(不過,就算姖唔打比我,我聽日都唔返中環呢份咖啦,
一向星期二到四都系返數碼港果份嘅)
……………………………………………………………………
聽日,咁啱又系交work比MISS嘅日子添,死啦…
希望唔會好似今日咁啦!
…………………………………………………………………………
唔知系未因為都系做自己無興趣嘅嘢,所以,點做都唔多上心~
錯都容易多D~
不過, 人地批評嘅說話就好上心啦~
自己都系職場經驗少,連少少說話都咁在意~將來點算?
依家先發覺,原來呢方面,自己一D都睇唔開~
通常一遇到呢D情況,我就好想人地炒左我好過,
唔使再對住,再講,呢D都唔系我興趣啦,我無所謂嘅~
……………………………………………………………………
你睇,我幾無毅力~ 咁易就give up 啦~
算………………………………………………………………
*****************************************
今日,啱開始做嘅《甜言蜜語》,初頭,興趣不大,
睇左先知,女主角同我一樣,都有一只耳仔系完全聽唔到,
另外一只就系弱聽,不過,我比姖多兩成聽力~我好D~^○^
因為咁,所以,睇果時,好明白姖嘅心境~
大家嘅想法都好似,有好多嘢都系我都講過添~
好似,當有人講,咁樣咪好唔方便嘅時候,我地都會話,其實,
弱聽都有好多好處,比如,中意聽就用聽到嘅果只聽,
唔中意就用聽唔到嘅果只耳去聽~
……………………………………………………………………
講真,自從00年做完手術後,耳力已經系依家咁,
果時,真系唔知,原來右耳系完全無左功能,我仲以為系因為
耳膜無左,所以先聽唔到,所以,希望將來可以補返,咁就可以
聽返……直到,出左黎香港,因為會考要考聽力,所以,
為左唔影響成績,所以,兩老用左千幾蚊買左部耳機比我,
點知,較到最盡,都系咩反應都無,仲以為壞嘅!比老豆試,
先知,原來有問題嘅系我只耳,唔系部機~
聽醫生話,我系因為cut曬3條聽耳骨,先失聰,至於耳膜,
相信系響手術後就補返~
一諗起,真系覺得超好笑~一直諗住補返耳膜,原來早就補左~
其實,都唔使補啦,都無濟於事,補左都系聽唔到咖啦~
…………………………………………………………………………
唔知系人越大,面對嘅嘢多左,定系住響香港本身就要面對更多,
所以,越黎越多機會會因為雙耳而受到傷害~
有時,傷害得最深嘅反而唔系外人,而系相識嘅人~
雖然,呢排同阿嫂冷戰,但系,呢個屋企,只有姖系唯一無響呢方面
hurt過我嘅人~
點解明知,都要講埋果D嘢~
其實,好多時候,我也想聽到呀,我也一D都唔想聽唔到!
我唔想聽錯,唔想叫人講多幾次,唔想每次都要靠近先可以聽到~
唔想身邊嘅朋友次次都要記住我邊邊先系聽到~
唔想被人誤會為叫都唔應咁無禮貌,唔想分唔到聲音嘅方向~
………………………………………………………………………………
最唔想就系用手機~
最最最討厭就系手機~!好討厭呀!
但系,我嘅右耳呀,妳要知道我唔系討厭妳呀~
一D都唔討厭,因為妳無錯呀~