

************************************
………………………………………
尋日,韻C同我講,出左Sem2成績啦~叫我快D去check下~
次次都系咁,佢唔講我都唔知,從來都唔留意呢D嘅我~
不過,唔留意唔代表我唔Care,只系我更在乎作品好唔好~
當然,之後我都check左成績~
哦,比想像中好少少啵~原本以為都幾差添~
因為今個sem嘅科都好技術性~design得果一科~
3D就一向唔系我強項==
雖然結果系比上個sem少0.4幾分,不過,有3分都唔算太差吧~
anyway,最開心都系design依然拎到A-,哈哈哈哈^○^太好啦!
人嘛,唔使咩都叻,自己有興趣多D嘅果飯叻D就夠啦~^○^
因為全年有關design嘅科都系羅到A grade,所以,依家都仲有D
感動!!努力沒白費呀~
……………………………………………………………………………………
講無學習,就講下Money money~
今日,中環果份part-time出左¥啦~加埋之前vivian出嘅,
都得果少少~ 系就系第一次靠自己賺到錢,
不過,可能數目唔多,所以興奮度唔太大~
又可能系我慢熱吧~?
anyway,最緊要都系快D入數,如果唔系,
支票過期無錢就慘~
我仲記得,以前唔知,搞到中4中5果時嘅獎學金都無羅到~
雖然得幾百,不過,都可以買小小化妝品呀~
……………………………………………………………………………………
嗯,我已經開始mark抵要買D咩嘢比屋企人,
同自己啦~ 呵呵,至於朋友,
就梗系買原材料然後加工到靚靚的,先送啦~^○^
嗯,最想buy嘅系:專業相機~
不過最少都要6,7千~無行啦梗系~
咁少人工,都系節省D好,
話曬,最重要都系keep返筆返鄉下同姐妹去玩!!
又要比千蚊兩老,買嘢比侄女,請阿哥阿嫂去pizza……
諗下,都系用少D響阿哥阿嫂身上啦~
因為,都唔多值得~佢出咁多次人工,
都無請過我食過一串魚蛋==心淡!
************************************
|