魚絲之BlOg`

2009 年 3 月 13 日  星期五   晴天


笑死我= = 分類: 未分類

哈哈!!

today...真係笑到我連個胃都掉出來

叫呀joy屎去I.S lab到dance

today

VOLLEYBALL TEST 

我勁過晒D校隊

好有成功感

唔講啦~~

記住LEAVE CM~!






訪客留言 (返回 sella_159 的日誌)


Ch0c01031 於 2009-03-19 09:15 PM 發表:
魚絲你已經一個禮拜冇打blog喇啵 -v-
信唔信我篤爆你丫拿 ^____^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



菁`'y0kI- 於 2009-03-16 06:21 PM 發表:
我地都好耐冇見了`...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



菁`'y0kI- 於 2009-03-16 06:20 PM 發表:
咁勁`...
不過你d運動細胞不嬲都好好的`
我留左cm比你`
你都要留cm比我呀`
掰.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



AICE 於 2009-03-14 01:02 PM 發表:
魚c........
好耐冇見~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀~~好耐冇見~ 你幾好呀嗎?
Posted at 2009-03-14 08:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]