|
2009 年 3 月 13 日 星期五  |
| 笑死我= = |
分類: 未分類 |
哈哈!!
today...真係笑到我連個胃都掉出來
叫呀joy屎去I.S lab到dance
today
VOLLEYBALL TEST
我勁過晒D校隊
好有成功感
唔講啦~~
記住LEAVE CM~!
|
|
|
魚絲你已經一個禮拜冇打blog喇啵 -v- 信唔信我篤爆你丫拿 ^____^
|
|
|
菁`'y0kI- 於 2009-03-16 06:21 PM 發表:
我地都好耐冇見了`...
|
|
|
菁`'y0kI- 於 2009-03-16 06:20 PM 發表:
咁勁`... 不過你d運動細胞不嬲都好好的` 我留左cm比你` 你都要留cm比我呀` 掰.....
|
|
|
AICE 於 2009-03-14 01:02 PM 發表:
魚c........ 好耐冇見~
|
網主回覆
係呀~~好耐冇見~ 你幾好呀嗎? Posted at 2009-03-14 08:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|