|
★今日幾號阿(:? ;;2010 年 11 月 26 日 星期五 |
`You and I walk a fragile line;
I have known it all this time;(
|
`  Top!c;> yayaya;> |
` 我都吾分類架拉-_-; 未分類 |
|
yayaya;>
又過左好耐拉xd
今日打返篇先;D
*
`15-11-10
yayaya;>
簡單講下成績-,-
班;2
級;7
*
`19-11-10
yayayayaya;>
地震啊/v\
好開心第1`次感受到yo;')
成班都嚇死xd
特別系沛瑩;D
班玩(y)
打邊爐~_~
d肥牛一到30秒清o西-o-
食到飽brenden個D仲系道食食食-____-
玩15,20;吱吱咋xd
頂我2個都吾識sosad/_\
要人特登慢D就我xd
陳_帆你仲差我野飲-,-
跟住有2位美女走左):
同其他人去海奔;D
比人抽水抽水同抽水-_______-
kimmy同滿滿好襯啊xddd
最未走個陣有2條僕街令左我個袋遠走高飛^____^
系電話同我講系川龍街點知原來系碼頭打我部nds\___/!!
搞左超耐先返到家家;'(
12;00-o-
跟住就比爸爸鬧死左-v-
以後吾准出街/口\
唉-_____-
*
`24-11-10
yayaya;>
mus堂考o西獨奏,,
個日無帶笛跟住2重奏又考得快wo):
以為會考到自己點知問完人借笛洗好o西之後立即打鐘(Y)(Y)
我太強xd
asb傾練歌問題-____-
day3,6 1;00 yayayax)
遲到1分鐘1蚊;D
吾齊人6次全班背默;s
我自己聽到都心寒;s
蛋蛋超惡;s
i like it yayaya;D
chi上圖書館yo-,-
令左得命本咩癡情咩心咩咩咩-,-
頂吾記得個名-,-
仲之一望到個書名再望下佢個樣就笑到我...xd
點知原來系武合小說-__________-凸
條友叫含兒xd又再一次笑死我xddd
*
`25-11-10
yayaya;>
跑海賓;s;s;s
1e個女仔吾見左-0-
搞到我地返吾到去-,-
頂肥花仲要問我借電話-____-
霖住扮下好學生借比佢拉..
點知佢用超耐又吾比返我/口\
我個陣先醒起我系用儲直卡yaya;>
最後令返發現部手機超多油/口\
...
...
*
`26-11-10
yayaya;>
換課室;s
不過都系1日姐;]
501室(Y)(N)
(Y)=無枉管(Y)(Y)(Y)
(N)=行stairs(N)(N)(N)(N)(N)
DE看movie-___-
stepup (k)(k)(k)`
頂d人好_嘈(n)
吾記得講練歌添xd
算一般拉-__-
起碼到齊;s
系有2條友玩野姐;]
ok架拉-_-
好過無(Y)
珊帶倉鼠鼠B-)
超可愛yayaya;>
*
`29-11-10
yayaya;>
同江江雯婷wingting呀bee嘿嘿去屏山B-)
之前去愉景食a_a
跟住影張就lu=)
泡泡B-)
跟住見到蔡明個班;s
本來想系佢地影個陣吹泡泡架/_\
跟住就走了B-)
江江4;00要走,,
本來想等埋佢-,-
但系我同wingting4;30就要走所以我地幾個就先去beeee家家了;D
超好玩yayaya;>
佢家家既龜龜超大;o)
大到..-_____-
跟住本來想玩wii..
但系個遙控吾知搞咩失靈;s
所以最後玩xbox x)
超好玩*v*
玩3國無雙*V*
但系我吾識路-___-
成日要跟住人xd
許諸啊..!!*V**V*
超勁(Y)
不過超慢-___-
比趙雲追到死左/_\
最衰早走/_\
*
`1-12-10
yayaya;>
mus 2+4重奏;D
2重奏ok呀;D
4重滿分啊xd
正(Y)
下次唱歌可能就會考到我了;s
超驚頂-_____-
v.art present;s
其實個ppt.系前1日先做-___-
做到我-_____-地-_____-
present同沛盈做得幾好啊=D
全靠沛盈美麗樣貌甜美聲線(k)`
最後都有4.幾yayayaya;>
*
`3-12-10
yayaya;>
長跑了今天.v.
同自己講吾好令包未!
結果..
46yayaya;>
幾好oY;]
蚊蚊好野(k)`
嘉慧好野(k)`
點解bella你上臺個陣吾整你個招牌pose wo;'(
bella西(y)(y);D
*
頂頂頂我吾做指揮啊\___/!!!!
講明,,
我咩都肯做,,除指揮;D
拍謝:)
*
而家又好似返返去f.1個陣柑-o-
佢又犯眾憎了:(
唉..我都系當自己隱形人把B-)
*
你竟然系認真(Y)
我真系從來無霖過-___-
到而家都好難相信;s
*
頂頂頂我同你系咪有代媾-o-?
次次同親你系_ _ _道傾計都好煩;s
你今次仲要_我lo-__-
我系柑_就系柑_,,
我無呃你呀.
你話_ _你知吾知我超_ _ 心/_\
因為怕你知道我講緊你所以特登整到超多底線-o-
*
yayaya;>
估吾到..我竟然會見到..佢xddd
其實我有霖過可能呢世都吾會再見了~__~
無霖到佢入來同我地講野啊*V**V**V*
頂頂頂我要發顛了xd
不過...對佢已經無o西feel了xd
*
唉唉唉/_\
真系煩煩煩/_\ /_\ /_\
之前話自己頂得順..
但系而家開始吾得拉..):
有時會真系超吾開心唉;'(
同你好開心架有時-,-
但系有時你_ _咪相反頂-___-
講來講去都系講呢d-__-
你吾悶xd?
哼
*
呢篇好長;s
請笑納(:
|
|
出世啦ava:2010-12-03 11:59 PM `思念太猖狂 一個冷不防;o) |

慢慢排吾洗急(: ;« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 35 | » |
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|