呼,今日係要去果個全港口語溝通大賽…
唉,都唔知係咪今日RPWT(人品有問題),
即席演講居然抽到「和而不同」依個完全唔知係咩既題目…
為有硬住頭皮上啦…
最后,得到58分(100分為滿分)
好鬼死想咬殺左個出題人(磨刀)
點解第一位果個既題目係「電子書」依個咁好講既野!
點解我依個題目會咁難講啊囧!!(翻桌)
點解啊啊啊啊啊啊啊啊!!!(抱頭大叫)
跟住一個鐘去左散心,其實係去左漫畫店(喂)
接著既係小組討論。
小組討論既題目都算幾好啦,
比起我之前果題……(默)
題目就係「民意調查並未能反映唔到香港人的民意,你同不同意?」,
抽到果時真係開心到飛起,
因為覺得好容易。
成績嘛,算幾好啦,70分
評語就話我「表現較緊張,語速太急。能援引事例支持說法。」
的確,我語速係勁快,而家都幾後悔||||
成日想引某D想出聲但出唔到既人講野,
但係就次次都唔記得左……(默)
今日就咁樣過左去啦…
講真,好累。
|