|
|
鱅愛您勝過愛自己;`  |
分類: 未分類 |
好耐無打過bl0g拉`
20號上左大陸 因為單眼哥生日`
呢幾排都要番工T^T`
唉 都吾系幾有心機番 不過因為要過香港`
所以我會努力番工既-3-`
今日超累牙 今日中午1點鍾起左身`
因為要去滑草牙 跟住我地就搭車去大潭山`
上到去原來今日休息/333\`
跟住就行行行行行 行左超耐`
系路環行到去乙水仔牙 哈哈 系咪好無奈呢`
行到過乙水仔就話去踩單車`
跟住踩左大約半個鍾到拉`
真系好累 跟住就走左`
搭車番筷子基 跟住陪小清去左買野`
跟住番左屋企1陣就去左打機`
今日真系好累 不過都幾開心下`
因為好耐未試過成班FD 1齊咁拉`
呵呵-3-` 咁又過左1日拉`
好累牙 吾打拉 下次先再打`
|
| 發表時間:2009-03-23 09:38 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 59 | »
|