|
|
2009 年 6 月 25 日 星期四  |
| 2009-06-25 |
分類: 未分類 |
琴晚同我媽左 仲要系嘈得勁吾開心果1次`
唉 我都吾知點解自己會咁講野既 `
愁愁愁 跟住第2日 佢仲要拎隻狗番黎 `
之前佢都問過我地養吾養 我地話養 佢先拎番黎 `
估吾到 我同佢嘈完 佢仲好似想我開心番咁 `
唉 到底我系咪做錯左呢 ? 我應該點做 `
我媽媽拎左隻狗仔番黎-v- ! 超CUTIE `
跟住到左夜晚我就帶左佢落街散步=3= `
haha 佢真系好可愛 不過可能佢玩得太累 `
所以番屋企途中佢訓著左 呵呵 `
不過吾知點解 我好驚佢死阿-_- 點算 因為我第1次養狗 `
累 吾打住 下次再打=) `
灰色的天空 彩虹不會再出現 `
我感動天 感動地 怎麼感動不了您 `
悲傷的結局 您有1百樣缺點都囍歡您 `
|
| 發表時間:2009-06-25 05:55 AM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 59 | »
|