TIK- 生日快樂:) - 好悲哀呀=( 我頭先係MSN轉左為離線... 過左陣...劉紫雙ONLINE...開心到我跳起咁禁-0- 點知我轉番去ONLINE既途中... 佢同我OFF左....T^T" ◆◆◆◆同埋恭喜駱 同學成功升上F.2◆◆◆◆ 依家你唔洗驚留班喇=)) 哈..