7/5/2oo9
超超超超超支力既1日/_\
行到我想死!!.v.
今朝臨搭車果陣先醒起吾記得帶8達通
即刻衝番屋企拎番
搞得又遲左,,SoR:(
之後陪方詩晴去法庭聽審xd
tAM子同selina刀黎埋
等左好耐戈法官先出黎-口-''
搞到我好眼訓
聽到11.幾走
好後悔吾去同方詩晴打羽毛球
起碼冇咁攰
同tAM子,selina,irene去黃大仙中心食lunch
之後去太空館
catherine系戈路痴xPPP
喺月球度行真系好難行
行sogo果陣
catherine吾小心跌左舊薯餅落地下
selina勁大聲咁嗌左出黎
嚇死''
之後出mk
喺旺中行左陣
又去朗豪坊影tips
就黎行死我啦
6.幾搭mtr番家
好彩冇比人鬧xddd
|
: [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | »
|
|