今日262 days啦...
每日都好開心,好掛著你..
有左你成個人都唔同哂xd,,,我愛你呀
我咁樣衰,人又差,你都對我咁好>v<
祝大家新年快樂+情人節快樂
無論大家過成點都唔緊要,最緊要係你做番自己..盡好本份就夠啦
會考就到-_-都唔知點算...講到呢度先88 =v=