ˋ ° ╳×° 害怕寂寞一個﹋ °×
◆〝要留cm牙__█"'*]]
今日去左補習,,10點左右走左lu,,
之後去維園操,,
入到手球場操,,兩條卜佳成日唔黎操..考個日先黎操..有撚用咩
奶茶話我似張家謙,,牙程似黃璟良,,亞b似金魚,,
12點幾去m記食lunch,,
then,,搭車去黃竹坑,,準備考試,,
之後考啦,,操得好差..
不過,,好采都合格,,
考完之後行返屋企,,,好支力..