今日係金禧校慶開放日第2日,,
8點2入到醫療室,,見到琛姐,,
之後成班友仔一齊磨鞋,,
then以超人速度整好晒d展板,,
之後上去升旗,,
之後kai傑打比鄧熹恩,,叫牙程聽,,但牙程唔知係佢,,
笑爆嘴,,XPPPP"
10點幾,,牙程吹雞成功,,ANGIE同佢d fd一共4個黎到,,
冇幾耐佢地走左去第2到,,
我同kai傑一齊整估牙程同angie佢地,,
kai傑話牙程搵你地,,
ANGIE佢地知到比我地玩左,,係甘追住我同kai傑,,
我地入左醫療室避開佢地,,
之後到lunch,,我,,牙程,,kai傑,,同angie佢地一齊食飯,,
食完之後,,佢地話去qc睇野,,
我同kai傑又玩野,,
打比angie,,話牙程好唔開心,,因為你地走左,,
angie話,,你地走個時落qc一齊睇野,,
4點幾落到去,,超多人--,,
見到angie,,佢即刻問牙程,,你唔開心牙,,
笑死我,,佢地又比我同kai傑玩左,,
|