ˋ ° ╳×° 害怕寂寞一個﹋ °×
◆〝要留cm牙__█"'*]]
今日11點幾出左街..
好無奈..狂比人吸錢
之後去左大快活食LUNCH..
THEN去左美孚打波牙..嘩..來回又冇左12蚊t^t
5點幾冼左人..
返到屋企等食飯XD
睇完要留CM牙,,
唔留既正賤人,,XDD