ˋ ° ╳×° 害怕寂寞一個﹋ °×
◆〝要留cm牙__█"'*]]
7月5日..3點幾起身睇波..
睇完之後..坐車去機場..
一去到..見到好多亞婆亞伯..好幸都仲有個後生女..
跟住上左飛機..
去左好多地方..不過冇得玩..
只係參觀..TAKE左好多相..
7月10日..走LU..
早左一班機..
不過都冇用..班機要遲開1個鐘..
攪到差唔多11點先返到屋企...