| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 10 日 星期一  |
| 散學禮 |
分類: 未分類 |
今朝2點起身睇波..
法國輸左喔
之後6點幾再返學校..
返到去..又吹下水甘啦..
之後入hall..哇..十幾個老師都唔教..
比佢地吹脤..
THEN上班房攞成績表LU~~
好叻牙..全班第一牙..xDD
之後去左換身分證..食埋野返屋企..
4點幾..再出灣仔..
又同班友仔吹下水..6點幾開dm..
好支力牙..
|
|
|
你的小學同學 於 2006-07-11 10:16 PM 發表:
勁啦~~~
而家全班第一啦~~~
我都好想呀!!!
XD
|
網主回覆
加油牙...
我知你得既 Posted at 2006-07-11 10:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
草 於 2006-07-11 07:45 PM 發表:
功叻唷,,>V<......全班第一,,,,禾暈了-0-...禾靜系拎過包尾炸...-口-...KA*` 說笑的..
|
網主回覆
包尾.....
我信嫁XDD Posted at 2006-07-11 10:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
傻珊 於 2006-07-10 09:32 PM 發表:
哇~~~你囉左第一名a~~係唔係真架~
我唔敢信wo~~@@hehehe,,,,,,,,,
|
網主回覆
真嫁..點會唔敢信牙..
玩我咩  Posted at 2006-07-11 10:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|