i LOVE you more than anyone*
 
我的心.
只有你,
seven9171
暱稱: Miss.SEVEN*
最新文章
2007-09-02
2007-08-08
2007-08-04
2007-07-30
2007-07-26
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2005 年 11 月 24 日  星期四   晴天


還欠少少少少.. 驚訝

今日,,仆街啦......77點44先起身..*
嚇死我..拿拿聲整野..趕死我..>0<"
上到去..中文..咩鬼演講..8痴..我訓覺..> z<"
普通話..又口試*\/*..有排都未到我..係到同呀姗傾幾..
喊..??wa |(a |<a..
冇事.....小息..去廁所..扎邊..等打鈡..等MSH,,
LUNCH..做義工WA!..笑鬼死我..
好鬼5知點架..|)野..一99咁..係咁嗌係咁嗌..
佩雯*又成功比我嚇到啦..好搞鬼lo..佢個樣..
見到老公..佢好似見5到我咁..佢同佢個女性朋友..--呀磚--1齊..
我同janet*拎左好多朱古力呀..
之後英文堂..上左一|)..訓左一|)..玩左一|)..
咁就落堂啦..
去左廁所扎邊..今日扎左2次邊,(),
同老公去檢查..我又去BOOK番個日期..12月20號..星期四..4點33.,. 
之後行左陣..番富亨..傾下幾咁啦...
呀姗黎左做電燈膽..如果5係..我地一早.........>**<"
我同呀姗發明..用左|)外星話黎溝通..5好咁易比人地知我地講咩..
好快..就上番去lu>\/<"驚比呀|\/|罵..> <"
沖涼啦..打比|)ar|ing..傾左陣咁啦....
                          快|)|)|)|)|)|)到星期日啦..

          

刊登時間:2005-11-24 08:48 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 11 月 23 日  星期三   晴天


you forget ||\/|e..* 鬱悶

66點*中就起左身啦.,,.好乖呀..起身溫書..中屎呀..*
5想成日都5合格..努力溫書..*\_/*"如果5識就會出事了..
小息佢落左黎..唉..梁頌宜鈡意...佢呀..>,,<"
唉..什麼可能..?這麼多對手..??wa!|<a|<a..
算...............
考左|u..都5係幾識,,都5係我溫果|),,
LUNCH*落左去做義工wa^^*笑死我..|)人d表情勁搞笑..>**<"
我同BO子勁嗌..笑死笑死笑死>...........<] ]
放學..尋晚明明聽到話一齊.........../\..............
唉..又要我等你..你又忘記了/..\*
算啦..返到屋企..汁左|)冬天衫..
沖涼..5知點解好鬼慶..無名火起左..>0<"
過左一陣佢打黎..不過沖涼中..
打番比佢..佢係樓下..換衫..落去..
呀姗又係到..>\/<"之後去左鬼公..傾幾幾wa!>..<""
出事了..出事了..哈哈..還欠少少少少少就咀到了..>\/<"
佢要走了..好似5係幾|-|appy..
巴士站..又係咁..係條街街到..又係富亨,,太多熟人..
對5住....................................................
欠你的..一定會還..*/\*''
上返去..見到有信..拎黎睇..
我明明爆左分鈡..仲要係300幾wo,,
竟然只係要比68$$ji..好抵呀..嘻嘻..
打日記..同健健|< | /\/*傾電話呀..
sd左張相相比佢睇..()爆嘴..哈,,
之後老公就打黎啦..傾左一陣..
佢問我有冇出過事..我照實答佢..
我5想呃佢..但係我想佢個答案係呃我,,
點解點解..??呀姗..他可是個壞人呢,,
係我問題..定佢問題丫..?唉..
爆CHEAP..佢同你講左咁多野..
我同你果|)板本都5同既.....................................
是是是是他的錯..../\......我根本不需介懷..
               []聽天由命..*
聽日.........陪人 .;;;\/;;;;''''''''

     星期66冇野做呀..諗住睇戲呀..有套地下劫*同埋凶宅*同埋宅變*雙子*
麻婆島*


 星期日cut  hair呀..**  我要cut到勁短..**

 year............................
          之後留係屋企..搵人上黎陪我..

刊登時間:2005-11-23 08:30 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]