夠竟自己應該再一次犯命運,再做多次,定係決定唔插手好!?比人拉左去做份工夠鑊金架la...怎知今日上堂重要比他拉多次...做左科代表...唉,天呀,怎解我會咁慘架,開學唔夠一個禮拜就已經身兼兩職,其實唔算係既,因為令一份係總務組長(註:者係比打雜大些少,但怎都係打雜一名...)唉...以後就苦lo,一向慣左冇野做既我,失驚冇神多左兩份工出黎,第一份都好呀(因為都唔使怎做野)第二份wo,好笑,下星3就要收野,星4就check野...星5就...上堂交工課(註:之所以用哩個"工"係因為幫人打工...懶左咪咁打lo,唔好問y呀)看黎果件事要開始做d野。命運呀命運,請你同我講係唔係再一次反你呀??村莊我終於可以起到第二條la!!好開心+_+"呀~重有la,唔知搵唔搵日叫家姐出黎玩好呢...但係她哩個路痴...我又唔可以比人知約人去玩..最多可以昆到話去屯門看模型,晏d返...黃大仙wo,好笑la,係就係識去識返,但係都會驚比人知...(係我爸媽同埋表妹她地知者,其他人唔多知我係邊同埋電話,呵,想死都難lo) 現家開始正正式式去學習放低lu~_~希望唔會令自己失望la。講真,可能除左果樣野,真係冇咩可以令我內心崩潰而一生去追隨,但重會有終結時刻,哈哈哈哈 救命呀,搵人救我呀~~~
http://forum.qooza.hk/viewthread.php?tid=230963 <-----------------勁好玩架~
|