發覺左一樣野,就係自己有d野,唔係比人蝦,就係比人鬧......可能自己既智力高少少la,諗d野都比平常人高少少,但係自己好似看左果d咩星座呀,測試呀果d,令自己變得好多,自從識左你地,自己又發覺,雖然大家只係網上面既陌生人,又看唔到大家既樣,比人昆左都唔知,但係,我地都冇咁做到(有既..只係玩人咁解lo)自己經過咁多野,又知左好多野,對於自己係自我保護(比人蝦到自己勁垃圾,又對於fd好唔想他地有事,so自己一係做擋箭牌,一係幫他地)我自己曾經講過一句:寧吾死,不累人,只想別開心,沒吾的事。唉....好多野,可能連親唔親既人都唔想講,我自己就連自己都理唔到,就算有咩野(好聽d就誘惑,唔好聽d呢,就叫...)有咩極正,極好既野,都唔想自己出事,都會唔要,唔理,寧願你地嬲,唔理我,都唔想你地有事(太過咩la=__=)最後,哩排我係唔會on架la,有咩事打我手提,可能「果樣野」係第一次,令自己付出太多,都令佢太傷,可能萬物咩都係平均,有始有終,唔會指定他就係最好,最多,最勁,就算係有,都會有一日會冇左。但唔代表最阻,最少,最廢(可以叫垃圾既就..)一樣,都會有一日會冇左,哩種只係一種循環,簡單d黎講,即係你會有一日(一世都可以)會有錢,但你都會有一日冇錢(一世都可以),能夠明白既話,你可能會以此能自保.....也計哩個可能係哩個世界既最重要一樣野,就係「萬物皆是平衡,不會有偏差,如有,只會由時間去判決。」
|