泡茶小店



2007 年 10 月 4 日  星期四   晴天


2007-10-04 分類: 未分類

    發覺左一樣野,就係自己有d野,唔係比人蝦,就係比人鬧......可能自己既智力高少少la,諗d野都比平常人高少少,但係自己好似看左果d咩星座呀,測試呀果d,令自己變得好多,自從識左你地,自己又發覺,雖然大家只係網上面既陌生人,又看唔到大家既樣,比人昆左都唔知,但係,我地都冇咁做到(有既..只係玩人咁解lo)自己經過咁多野,又知左好多野,對於自己係自我保護(比人蝦到自己勁垃圾,又對於fd好唔想他地有事,so自己一係做擋箭牌,一係幫他地)我自己曾經講過一句:寧吾死,不累人,只想別開心,沒吾的事。唉....好多野,可能連親唔親既人都唔想講,我自己就連自己都理唔到,就算有咩野(好聽d就誘惑,唔好聽d呢,就叫...)有咩極正,極好既野,都唔想自己出事,都會唔要,唔理,寧願你地嬲,唔理我,都唔想你地有事(太過咩la=__=)最後,哩排我係唔會on架la,有咩事打我手提,可能「果樣野」係第一次,令自己付出太多,都令佢太傷,可能萬物咩都係平均,有始有終,唔會指定他就係最好,最多,最勁,就算係有,都會有一日會冇左。但唔代表最阻,最少,最廢(可以叫垃圾既就..)一樣,都會有一日會冇左,哩種只係一種循環,簡單d黎講,即係你會有一日(一世都可以)會有錢,但你都會有一日冇錢(一世都可以),能夠明白既話,你可能會以此能自保.....也計哩個可能係哩個世界既最重要一樣野,就係「萬物皆是平衡,不會有偏差,如有,只會由時間去判決。」






訪客留言 (返回 sf_boy 的日誌)


kingwing6 於 2007-10-30 01:11 AM 發表:
我都發覺左一樣野,你隻臭笨狐係好店lo,我唔理你係米有呢d甘ge能力la,你有當然係好,你無就無咩野lo,你根本就係度比緊借口你自己,你唔想傷害人,就寧願傷害自己,你知唔知你甘做,同傷害人地有咩分別,你傷害緊個d關心你ge人,你隻正一係臭笨狐.大蠢材
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







sf_boy
暱稱: 糟糕的狐
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
2009-09-20
2008-09-28
病!!
2008-04-19
2008-03-18
» 日誌分類
全部 (38)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 11
今日人氣: 6
累積人氣: 521
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann