2007 年 11 月 24 日 星期六  |
| 異常=.=?? |
分類: 未分類 |
今日,竟然比我好好彩咁搵到本三國志「人物事典」(正呀,我都好想知下d人物果d能力)阿豬腳(諸葛亮)真係勁架,除左戰鬥得兩格,其他都係到最高=.=(奇才呀嗎~)士元兄..(豬腳先係我偶像架,但係士元一樣都係,元直都係=.=")重知力+人望(他樣唔係好好架,都會有咁強人望既-.-??)元直真係勁∼__∼,係等機既情況下呢,見到有個女仔打blog(驚死冇人知="=)講咁多先,好悶~~
唉..真係鬥唔過自己/__\ 算la~,呂布=.=你條友仔快d出呀,等緊整同看gp03同xg(g獵鷹)架~~同你講呀,自己經驗唔夠多呢,就唔好理高自己好多既人la~~孫氏既人差唔多比我滅lu~加油加油!!
|
|
|
|