感覺到分裂既情況有新既發展...尋日,兩位姓某名某既人嘈左交。其中,我估可能係為左令一位某人,心情有所變化,令一人無意中成為左發皮西既工具...之後既某日,第三個某人看到個(某種程式既留言程式)第三位某人看到,但得唔到個知字,現家...唉....現家我已經冇力再去義務幫手......希望偶所想既....唔好發生.....
岩岩好要關機..聽日補番la。
原來自己發覺既事真係冇少到...現家極之擔心以後怎...我讀書成績唔係好好,由其係英文...由現家開始...此blog既存在日數開始倒扣中...你地重想看到偶打blog..就希望偶成績係咁好好好,好上去。否則就,希望偶早d死.....
|