塵事

2006 年 5 月 18 日  星期四   晴天


不會再跟妳說話 分類: 未分類

尋晚,終於都同家姐嗌交

忍佢咁耐,依家唔鬧,仲要等幾時?

朝早返學都冇心情,返到去又係抄功課

抄完就睇書

第一堂上物理,去實驗室,都幾好玩的,個個都笑阿sir

之後都冇咩特別

到左中文堂,要背書啦

家微好玩野~大大話︰又唔叫棋哥,又唔叫基哥

咁大嘴就叫左我起身背

開頭都仲記得既,後尾果d就唔記得啦

搞到放學要留低=_=....

哈~背幾段野,有何難

我背晒4段,點知佢剩係要我背返岩岩果段...蝕左添=口=

 

返到屋企,衰野未返到黎

咁我就上左阿狗度坐

都幾悶的=_=....電腦又冇野玩,佢又陪佢條女

又冇煙,咁就飲酒啦

跟住佢條女又飲,仲醉埋,搞笑的

坐到7點幾,就返屋企食飯啦

 

另記︰我唔會再同妳講野=口=

d野有寶呀?係度嘈嘈閉

 

 

 






訪客留言 (返回 shadowek 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]