塵事

2006 年 5 月 19 日  星期五   晴天


君君病了=3= 分類: 未分類

今日君君病左@@

lunch見到佢,佢就話唔舒服

到左放學,就去包粽啦

見冇乜野做,就去canteen飲野

點知坐左一陣,就見到君君啦

仲以為佢偷走,特登唔匯報專題

點知佢話唔舒服喎

咁我就去拎野,陪佢返屋企

返到屋企,佢唔訓教,仲係度玩電腦=_=

都玩左好耐下,我錫左一下佢額頭,點知好熱@@

君君又頭暈又想嘔,搞到唔知點好,又唔敢亂俾藥佢食

驚有副作用嘛

叫佢訓又唔肯訓喎,咁就坐係度陪佢啦

過多陣,就同佢去阿狗屋企

之後同君君去搭車

唔好搭巴士啦,俾左錢佢搭的士返去

我返到屋企,君君又訓緊教

咁我就去食飯啦

食完佢online,佢話探左熱

發燒燒到38.8度=3=

好彩佢媽識俾咩藥佢食

跟住好早佢就訓左啦

好擔心妳=3=快d好返






訪客留言 (返回 shadowek 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]