|
2006 年 5 月 19 日 星期五  |
| 君君病了=3= |
分類: 未分類 |
今日君君病左@@
lunch見到佢,佢就話唔舒服
到左放學,就去包粽啦
見冇乜野做,就去canteen飲野
點知坐左一陣,就見到君君啦
仲以為佢偷走,特登唔匯報專題
點知佢話唔舒服喎
咁我就去拎野,陪佢返屋企
返到屋企,佢唔訓教,仲係度玩電腦=_=
都玩左好耐下,我錫左一下佢額頭,點知好熱@@
君君又頭暈又想嘔,搞到唔知點好,又唔敢亂俾藥佢食
驚有副作用嘛
叫佢訓又唔肯訓喎,咁就坐係度陪佢啦
過多陣,就同佢去阿狗屋企
之後同君君去搭車
唔好搭巴士啦,俾左錢佢搭的士返去
我返到屋企,君君又訓緊教
咁我就去食飯啦
食完佢online,佢話探左熱
發燒燒到38.8度=3=
好彩佢媽識俾咩藥佢食
跟住好早佢就訓左啦
好擔心妳=3=快d好返
|
|