塵事

2006 年 5 月 26 日  星期五   晴天


掛住我隻衰野 分類: 未分類

君君今日又入醫院啦,朝早自己一個返學,係有d悶

平時返到2樓,都係講拜拜,各自返課室

但知道佢今日唔係學校,總係覺得唔同d咁

晨咁早就掛住君君啦,可想然知=_=今日係幾咁辛苦

呢排又少同佢傾計同見面,搞到依家好得閒、想傾果陣,佢又係醫院啦

快d返黎T/\T雖然知妳聽日就會返黎,但都係要講架啦

聽日要係屋企啦,唔出去

做功課,整野,我諗好快就會到2、3點

很想很想妳






訪客留言 (返回 shadowek 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]