君君今日又入醫院啦,朝早自己一個返學,係有d悶
平時返到2樓,都係講拜拜,各自返課室
但知道佢今日唔係學校,總係覺得唔同d咁
晨咁早就掛住君君啦,可想然知=_=今日係幾咁辛苦
呢排又少同佢傾計同見面,搞到依家好得閒、想傾果陣,佢又係醫院啦
快d返黎T/\T雖然知妳聽日就會返黎,但都係要講架啦
聽日要係屋企啦,唔出去
做功課,整野,我諗好快就會到2、3點
很想很想妳