塵事

2006 年 6 月 2 日  星期五   雨天


病了,戒煙了,考試了 分類: 未分類

好多日冇打日記啦,因為懶得打^^"

今日星期剩係返左三日學,正係好,但同時都就快到考試

今日要溫書啦,之前一d都冇溫過

我仲捉左君君同我一齊溫

晏d佢就黎啦=v=~

早幾日前我又病啦,又開始咳,又頭暈咁啦

咁就已經冇食煙,真是乖哦

仲連包煙都掉埋

前日君君拎左d藥什我食,食左好返好多

前日我又陷於一個進退兩難既局面•-•"經常係咁

最後我都係冇陪狗狗,陪左君君

送君君去搭車既時間,見到佢哥哥=_="

再前幾日,星期一,即係29號

果日係同君君一齊左一個月既日子,特別呢~

但果日阿大都上庭,不過我冇搵佢

因為我都知佢冇事,因為前日阿狗先同佢出元朗黎

我得閒先搵佢啦,跟住落黎既一個星期會極忙

忙到好會好時間同君君傾計添

因為太多野要溫啦

尋日,菁菁同a主動拎君君d書落黎俾我@o@

對我真係好啦=v=~唔洗等我上到4樓,好多D班既人望鬼住晒

君君同我d書加埋,差d多到個紙袋都裝唔晒

尋日日miss羅放學又上黎喎=_=...不過好彩,4點就走得

大嘴入到黎都唔知做乜,係度眼超超咁,又唔我地走

傻傻地咁

搞到4點1先走,見咁晏,咪唔鬼做值日

早d返屋企等君君

點知4點8先黎到

已經好多日冇同家姐講野啦=_=".....

打住咁多先...






訪客留言 (返回 shadowek 的日誌)


君君 於 2007-02-23 04:13 PM 發表:
係2006年6月2日
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



君君 於 2007-02-23 04:13 PM 發表:
戒煙了 . . 見唔見到個日記題目???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]