我好開心..今日我見到我最愛的朋友...超開心..
我仲對足佢一日.yeah...
開心..
仲有一粒朱古力
超開心.
...........................冇啦....訓
我又病了. 加上我失控了.
我係咁喊 係咁喊..喊到人都瘋.
呢個暑假現在我已覺得好充實同好累.
累到病左6天有3天發燒.
我不知道我咁累 值得嗎?
我到現在也找不到答案.
心裹有很多不曾想過的問題. 令自己有很多的心結
嘗試不想唔唸 但仲覺得不安同唔開心.
我想搵人傾計..但又出唔到聲.
我有想過點解我次次都要整到自己咁多野做?
好似係囉黎衰.
又唸過 呢個假期 我真的想這樣過嗎?
我都張要係中五級 係唔係應該唸下自己的前途 溫下書呢?
我唔想咁快失去中學既生活 我唔想冇左d好朋友
我咁難得 搵到一個真正的知心好友..我唔想失去
我想好好地珍惜她 但係 怎樣先叫做珍惜?
都好掛住佢 我有唸過我性取向有冇問題?
呢幾日 因為病左 唸左好多我同她一齊經歷的事
一點一滴 都係到歷歷在目
食午餐既時候 發生過既事.
訓練camp. 曾經是同一個課室 係到 玩 訓 溫書 抄筆記
好開心. 開心既回憶 再這3天.一直在我的腦海裹不停地 播放
令我 又笑又喊 搞到 好鬼頭痛.
現在我這個小朋友 好像傻了..
那現在該怎麼辦?
今日係我今年第一次打日記..
一年好快過去啦..
我成長了多少?..
希望我有所進步...
不過我係因為病左所以先係屋企咁得閒打日記....
希望我快d好番啦...病左好辛苦的...
新年過左去了....我今年好少利是...
下年要努力d...
今日去左會展 睇左好多野...
老師要我地大家決定未來既事...
我看左好多野....
我知道我上唔到大學可以學其他野...
我張來既職業 第一個是 調酒師
第二個是 包餅師
第三個是 可能是專業婚禮籌劃
希望有可能成真...
我要努力呀 ^^
今天是比賽的一天
是一個似個人但又係團體的跑步比賽
每年我都有去..每年我都有好多野帶走
帶走既..係人?事?定係情?
樣樣都有掛,, 今年可以見到好多師姐師兄回來 好懷念師姐教導我的日子
其實我知我地女子組今年好少練習 但我地又可以一齊跑步係一件好快樂既事.
大家一步一步地成長 我也要加油 希望在田徑 可以囉到好成績
我真的好開心
病左3日..好累呀...
現在好唔舒服....想訓又訓唔到.
好wing 仲發緊燒...
唔知點好...好囉命...