是我錯了錯了錯了錯了
今日返學校既時候,突然記得要問羅小豬先生拎返T尺,BUT去到既時候麥先生超大聲講野 整到超多人笑我囉 爆魚吖!!考物理I&II 全部都唔識囉 我都未試過咁失敗 平時唔溫都會合格 今日可以用20分鐘做哂45條MC 你話我可以啱幾多吖?! THEN考完第二節就又係每日一激...激嬲左喇 到放既時候諗住氹返佢LA BUT聽到M生同我講果D野之後我又癲喇! THEN同KAKI&FAT美去左新墟食野 我真係冇咩主見,連食咩都諗唔到,飲野又係咁 BUT FAT美都唔好得我好多^^
今日起身就出左去喇!超肚餓囉 1點起身,4點至有野食...唉 姨丈&姨媽好好人 同佢地行街BUY左條LEVI
THEN冇幾耐就返嚟喇 BUT部車唔夠位 要我一個人搭車返屋企囉>k<