*衰Bx<°珊,.'[[殘酷_現實°]++
*勁開心ge生日~!!永不忘記!!>w<''10/12**..
^^有自己ge日記lu~~ ++fd子多d上黎喇~~>3<"
shan000
暱稱: +_°衰Bx<+[]]°珊*
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
00
2006-12-17
2006-12-05
2006-11-13
2006-10-24
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
*°衰Bx<[]].,珊++
337611999
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 18
今日人氣: 0
累積人氣: 1054
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 7 日  星期三   落雪


病~~~~>~<'' 滿足 分類: 未分類

>~<今日凍死人啦~!!!!!唉~!今日又係食麵包同燒買~~=~=聽日我諗帶暖''胡''會好d~~~

今日本身有家政堂ge~但係要落去wo~之後就冇左3堂家政啦~=3=........下學期唔想上設計ar~~~~~>[]<'''

之後...放左學去左buy聖誕裝飾d野~~miss朱比左100蚊我地~之後去buy就buy左110~~=w=''koey貼$$~

之後就等fafa放啦~~~之後就去左天堂啦~~~^^食左野~就返屋企啦~!^~^凍凍凍ar~~~><""

之後就沖涼~!!!!凍死ar.....之後就食藥...訓教教lu~~~~~病死啦!!!!!!!!>~<'''

2005 年 12 月 6 日  星期二   落雪


>[]<...唔想用錢黎滿足我ge生日ar!!! 感動 分類: 未分類

今日好凍~凍~凍arrrrrrr><'''午餐都係食返d普通送啦...今日ar萍比左d糖同朱古力我~~~好好味ar~~>w<''

之後..................=口=...今日英文堂放左之後...比ar信同仇x謙搞到仆街...=''=超無奈lo...

2條仆街仔都低低地架!!!玩2合1wo~一個係前拍我一下,一個係後拍我一下wo~!咪係冇拍到~白痴到死!!!=''=

仇x謙就推x3~~~就搞到仆街=''=...對鞋又滑地啦wo....激屎!!!>''<之後我就話仇x謙係二5仔!!!佢都冇野好講~!

...........算!唔撚同d白痴仔玩~!!!ar信又係白痴ge~!明知我唔鍾意佢....=''=

之後放學果時....趙比返本xxx holic我~之後趙比睇本書ge側邊~佢話可能係肥傑畫花左我本野....(用螢光筆!!!汗''')

>[]<""""""果時我好似傻左咁~!!!!Q[]Q!!!呆唒lo!!!我最ge漫畫ar!!!!!!!>[]<"""冇啦冇啦...

之後...搵佢算帳~!佢唔認數!!賤精!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!>^<""

=^=''之後到左地鐵站先知冇lo到個袋(飯盒果個袋仲有水樽=[]=''')都唔知聽日食咩....真係食屎咩.....

=''='''真係黑仔arrrrrr....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

之後返到屋企...食左d d野...就黎食飯果時...白痴仔(今次係大哥'')冇啦啦同ar媽講想要4千幾蚊黎buy手機wo~!

=[]=我同我2哥都o唒咀!!!佢好似想buy w900i wo=''=真係o撚唒lo~如果係知佢係咩ge(唔好問返我佢係咩!)

...都知佢buy黎冇用啦~!w900i根本係聽歌同影相好lo....對佢黎講冇咩用處lo...buy黎都白費啦!!!

.....ar媽又係到''種''佢wo...同佢講野不知幾客氣arrr!!!!同我地講...就會即刻發脾氣lo~!!!!我同我2哥o唒....

冇野好講...........................................其實都一早知ar媽係咁架啦.....講黎都冇用.....!!!!激撚死....

================>>>=w=我個心情就好似呢個咁....不過我唔會爆血咁勁!=''=

又有問題啦.....點算好ar....>[]<''嗚~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

岩岩ar爸比左d錢我...話係生日禮物架啦....真係唔想過一種只係用錢黎滿足我ge生日arrrr~!!!>^<''

咁會開心咩...我唔覺得...一d義意都冇lo............................><''

2005 年 12 月 5 日  星期一   晴天


放學去左睇~~~>>惡魔在身邊~!!!!!>w< 開心 分類: 未分類

今日冇咩做...無無聊聊咁啦~早會果時...哈~!啊信好好笑ar~~笑死!做戲做到勁真XD!~

佢話本身叫"廣大華"wo=.=(講大話''=w=v'')XDDDDD''

今日食三文治同燒買~~=w=''都幾飽下同幾好味~~XD~但係個三文治比啊信勁x左幾下...

佢仲要話:[咩黎架!!!咩黎架!!!]咁=[]=''我o唒咀....仲要話跌左d燒買係我到...要lo返wo=.=

真係比佢激死...咩都話係佢ge!....細路仔...真係細路仔...=w='''唔怪佢!!

之後放左學~~~~我同fa陪趙,koey,去鑽石山配眼鏡~~~~之後就去左尤魚屋企睇惡魔在身邊~~~~!!!!!!!!!

超好睇ar~!!!!!!!!!!>w<"小悅好令女ar~~~~~啊猛都好令仔ar~~>w<v嘰嘰嘰~~~~~~

得閒就再追埋落去啦~~~~~哈哈~~~~~>w<"

2005 年 12 月 4 日  星期日   晴天


又係去左mk...=.='''buy野...無聊ge一日!!!! 無奈 分類: 未分類

今日又係去左mk.....因為要幫條白痴仔換褸同buy野=w='''...自己都去buy d野啦~=w=v''

冇人陪我去...尤魚同我去...=w=''其實都冇咩野buy....睇唔中野...想buy龜龜毛毛拖鞋~要50蚊唷~

但係唔想洗唒d錢錢~=w='''so冇buy到...下次啦~有錢錢就buy lu~~~~>w<v"''

尤魚去buy boot~我buy左冷褸~...行行行....好好好累...=3='''之後go左mk記食野先~之後再行行行~~~好似好

無聊咁....冇咩野好buy~之後行到7點幾就去左kfc食野=w=好飽唷...好好味~

之後就去左卓悅睇野....見到鍾x棋同黎x"講''~之後就走去第2到睇野啦~=.=''好累......之後就返左屋企啦~~~~

真係無聊ge一日ar=[]=..............................................................

聽日午飯要頂面包lu~~~~~~~>w<'''

2005 年 12 月 3 日  星期六   晴天


去左mk... 驚訝 分類: 未分類

 

今日去左mk~~同趙.fa.尤魚.一齊去~^^今朝趙話叫埋koey去...咁我唔知點解啦~尤魚知道koey去~

之後就話遲d到wo~咁我咪同趙趙去先lo~之後趙約我~照舊係地鐵站等啦~之後落到去唔見趙~

咁就坐住平時趙黎果個方向等啦~之後等左1/2個字~都唔見...=.=之後就申個頭出去睇下~=[]='''

見到趙企左係到....=.=我就行過去....問趙~點解你係到ge~你唔咪係果邊黎架咩~

=[]='''之後趙就唔知講咩啦....聽唔清楚=.='''之後到左mk去潮特先~

趙就buy左龜龜毛毛拖鞋啦~>w<好得意架!!!我諗左一陣...我就buy左龜龜電話譝!^^3x蚊~值得啦!!得意爆>[]<'''

下次我要buy士多啤梨毛毛拖鞋>w<"""d毛毛好舒服架!!哈哈

之後行行行行行........之後趙見到貼手機果間野~~~睇左一陣~話想貼~不過等埋fa黎先~~^^".......等等等

到左啦!佢地諗諗下~就話貼啦~~~之後比個機佢貼~~之後去左m記食野先~之後見到尤魚有果袋~問佢咩黎ge~

佢話係衫,之後我問~做咩唔同我地一齊去buy~=,=佢話聽到koey去~就自己去buy先~=.=...激死....

lo左之後~~趙果個貼得好令ar~^^fa前面d圖案細~so唔係好令~但係唔錯ge~後面就係黑超b~都好得意ar~

但係仲有d紅色~紅色累事=.='''

之後就去buy野啦~~buy buy buy buy buy~~~~buy完啦~~幫條白痴仔(我2哥)buy左件褸~~

因為得100~buy唔到褲~=.=''件褸唔錯ge~=w='''

之後就行左一陣....就返去啦~~=w='''累死......返到屋企條白痴仔話細左d........中碼~=口=

.....聽日又要幫條白痴仔去換件褸~=.='''激死!!!!!!又去mk.....連續3日去mk啦=[]='''

之後問尤魚去唔去~~~佢話ok~~咁........去埋聽日lo~~~~唉=.=.............