| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 6 日 星期六  |
| Happy Birthday to 豬豬@@ |
分類: 未分類 |
豬豬@@
生日快樂@v@"
祝你一年靚女過一年@v@"
-------------------------------------------
今日中午去左北角補習~
去北角的日子得返一日XD
去多一次就要say 886
補完之後去左黃埔=)
去左m記食左d野先@@
之後去左popular=)
8折太吸引:["
買左妖怪大叔,,, 又買左書書la,,,
但d錢寶寶就88左la T_T"
買完返返屋企@@
|
2007 年 9 月 15 日 星期六  |
出街  |
分類: 未分類 |
"今日去左街街
又去左玩玩>3<
真係好好好好好玩!!!
我鐘意玩個個牙...@_@
下一次我又要去玩!!
今日係popular見到書寶寶>3<"
我好想買牙...
想買"鬼怪大叔"
唔知好唔好呢@_@" |
2007 年 8 月 30 日 星期四  |
| 分班@_@ |
分類: 未分類 |
終於知道咩班la..
3A..
同豬豬同一班:)
但係惡魔同粉粉就...
佢地3B同3D..
佢地二位唔同班
得我同豬豬同班:[
粉粉又好似慘d咁..
3A同3B近d..3D遠d..
同惡魔至少P.E.堂會一齊
好掛住粉粉牙..
fd子齊齊加油@@ |
2007 年 8 月 21 日 星期二  |
去街街  |
分類: 未分類 |
今日出左街
唉~.~
豬豬竟然放飛機>.<"(T_T)
得返我同惡魔出街街
二人世界xD"
我地去邊行街街呢-.-
我地去左九龍灣..
去英皇報野..
跟住見到湯湯
好耐無見@.@"
報完之後去左食野
食完拎埋last一本書就齊哂la
返屋企又發呆了~.~ |
2007 年 8 月 12 日 星期日  |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|