今日放左學小蕉去左我屋企玩...
玩左一陣我地同牙琪一齊去北江食晚飯- -
我食左個豬扒炒麪∼∼∼
好好食呢∼∼
食完仲好早...
我地係北江行左好內...
我仲係次所偷影牙琪同小蕉正頭髮個樣...
好搞笑哩!!!
之後番左m記坐...
我地係到係咁傾計...傾到9:00牙琪話要番屋企...所以得番我同小蕉係到
我地坐左係我樓下傾
傾到10點到...
我送小蕉搭車...
係咁就過左一日lu∼∼∼
好彩聽日吾洗番
可以訓妟d
呵呵呵∼∼∼
真開心呢^^