今日!*好開心廿..晴晴同什麼"蕉頭,,FU*&YIP HO YU`一齊黎接我LA*
之後*我地去左扑野家食MUMMUM LA*食左好耐T^T佢地幾個勁搞
笑廿..之後去左夾糖LA*低能的XD之後行左去NEWAY LA*<-{點解個
N字咁似H GE ?XD}同佢地上左去搵人WO*我吾想入果間房..之後
蕉頭同晴晴咪系房出邊陪我LO`之後過左陣..FU同YIP HO YU出返黎
LU*之後去左"ROAD那場"多左兩條粉皮*盧永祥`一個吾識的..XD
我同晴B冇玩到WO..系到睇佢地PK*之後見到D青中既F.1 F.2*T^T
仲見到吳嘉靜WO..佢暗戀晴晴的..XD佢見到晴晴摟住我會吾會
呷醋吾抵得呢?哈*之後玩完就去左B仔食野..之後晴晴就同我返屋K*
之後系我屋企下面坐左陣..之後我地..............................................................!!!*
PS.擺明吾講比你地呢班粉皮知LA*XD講笑JA`