終於返到屋企喇....好支力呀
頭先同我表姐個d去唱k...超正囉....全場得2個男人一個我一個叔仲要係唔唱既.....我係咁同人合唱囉...我一首獨唱都未唱過囉...好似佢地似主角多d喎....
不過都好..佢地都唱左首生日歌俾我聽...算佢地有我心啦......d香檳好好飲呀