| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 4 月 5 日 星期三 |
 | |
...  |
今日na..起身...打俾細佬...同佢傾左陣...佢話佢今日乖乖地留係屋企喔...shit-0-跟住本身諗住唔出街既...不過monkey有包煙係我度...so..拎返出去俾佢..點知係係掉左落街既...跟住3點幾就出左去...食左kfc...好飽既...跟住之後冇野做..又唔諗住開煙...so我就諗住送monkey返屋企...再自己搭車返屋企na...but又想煲煙喔...so...打俾細佬...問佢係邊...跟住我地過天瑞朱仔搵佢...俾完煙我地..佢就陪我送monkey返屋企...之後送完佢返屋企..我地就過左銀座後樓梯吹水...跟住吹左一陣子...佢又送我返屋企...卡卡...thx!!就咁又一day!!!
|
| 刊登時間︰2006-04-06 07:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 27 | »
|