|
2005 年 5 月 4 日 星期三  |
|
hehe....>.<  |
分類: 未分類 |
今日..又約左ivy同daisy出來玩啦..
終於都影到貼紙相啦..yeah...呵呵
(笑)呵呵~~
|
| 發表時間:2005-05-04 08:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 5 月 1 日 星期日  |
|
五.一  |
分類: 未分類 |
今日..好好....係星期日..冇野做.
係屋企,悶傻左..應該要做功課..
但係又唔想做....不過聽日又有一日勞動既補假,咁就留番聽日先做啦..
 |
| 發表時間:2005-05-01 10:47 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 5 月 1 日 星期日  |
|
櫻花紛飛時 |
分類: 未分類 |
sakurairo mau koro
watashi wa hitori
osae kirenu mune ni
tachitsuku shiteta
wakabairo moyureba
omoi afurete
subete wo miushinai
anata e nagareta
* meguru kigitachi dake ga
futari wo mite ita no
hitotokoro ni wa todomarenai to
sotto oshie nagara
karehairo someteku
anata no tonari
utsuroi yuku hibi ga
ai e to kawaru no
douka kigitachi dake wa
kono omoi wo mamotte
mou ichido dake futari no ue de
sotto ha wo yurashite
yagate toki wa futari wo
doko e hakonde yuku no
tada hitotsu dake tashika na ima wo
sotto dakishimete ita
yukigeshou matoeba
omoi hagurete
ashiato mo keshiteku
oto naki itazura
douka kigitachi dake wa
kono omoi wo mamotte
"eien" no naka futari todomete
koko ni ikitsuzukete
*repeat
唔,好聽.... |
| 發表時間:2005-05-01 10:44 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 4 月 30 日 星期六  |
|
好...放假..  |
分類: 未分類 |
今日..係星期6..本來要番數學精英班..
但係..我就冇番wor..哈哈.唔知醒ma..

(其實,我係醒左嫁..我知道珏珏有打電話黎..但係我就扮聽唔到...)

唔想番ma...尋日,同小學同學出左黎玩..去左greenbox唱k...都唔係唱k..我唱左一隻歌都唔知有冇..
係到玩埋d,可怕既遊戲...食埋d可怕既食物......搞到,我今朝起來肚仔痛lor...

|
| 發表時間:2005-04-30 09:43 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|