今日12點30先起身,係星期六都算遲架喇!!!
原因要返bb...之後就拿拿林煮野食,換3~~
咁就點10就出去...等左一陣,車就黎左**
返到去,2點2..咁就呆坐左10分鐘之後佢地就話落去集隊!!
落到去...超唔据...
唔据左成日...成日都係話要操,又曬wo

完左,終於唔洗對住佢地...
then就上西村啦...傾下計咁..點知sim話驚呀sam佢地上黎~
之後我地就話驚咩呀**
食食下野,sim話朱sir同呀sam黎緊,咁yan就執哂野走,我地都跟住~
點知我地就發覺,做咩我地要咁驚???咁就行返上去,唔見左sim,佢好似走左~
咁佢就call返我,佢話朱sir同呀sam仲係下面等車,咁我就叫佢唔洗理佢地,上黎就得架喇!!
then我地坐左一陣就走人,等車,冇啦啦sim話朱sir打黎,我地個個就係度講下之後點算好啦~
點知sim cut左線之後佢話唔係朱sir,係蜜金打黎,叫佢去東村-.-咦..俾佢昆左...
仲要搞到我地個個都好緊張!!
p.s:sim今日唔知做咩,講親咩野都好準,好似話sam佢地上黎,
點知過左緊佢地真係上左黎-.-勁呀!!
|