今日啦,又係同平時咁,不過今日我起身就好煩,又要溫基教章......
返到bb又係操啦∼∼之後就考基教章.唔識,我冇背到d章節∼∼∼all唔識
囉!識得個一兩句咁啦,之後呀sam望過黎,咁我就俾佢睇我份卷,之後佢就係
咁笑,原因我空哂!!!哈...倪,翁都係..kaka∼勁搞野啦,之後個個
交卷wor,咁我幾個唔交住啦∼之後我地幾個係到講野.madam卓就叫我地
返d做,唔好講野,但我地又冇乜理佢,之後無啦啦嬋係度大叫,「唔好嘈呀」我
地就即刻靜哂.之後嬋就喊左出黎∼咁我地幾個就交卷..就左出去啦,呀翁就好
嬲∼係咁用隻手打落d wall到...佢想喊,咁我就安慰佢啦...之後又
步操.完左就留係度食野,因為madam chan請我地食∼.
走啦.上左去食野.哈∼∼∼∼之後就返home啦......
今日好少野寫..聽日要步操
比賽呀><”但現家係3號風
球,應該聽日都唔洗去架喇!
哈..不過遲d10月2日又
比賽返lu∼∼∼
|