| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 26 日 星期六  | |
| 返bb... |
今日同平日一樣都係咁...
之後就換3返bb啦~~~
唉....又要返喇,如果唔係俾朱sir知道我先唔返....
返到去又係咁啦....
悶.....
悶...悶.....
then散左之後就with嬋上西村食野!!!!
返到home又等到7點幾..就落去交易,等左佢好耐!!!
本野都ok新架.....
then就返home食lunch~~
|
| 刊登時間︰2006-08-26 11:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 264 | »
|