| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 27 日 星期二  |
 | | 上緊堂 | 上緊堂...冇野做...所以打野...
都唔知自己想點..
不過我唔會再鐘意你...鄭珮珊講點都唔會鐘意返黃浚彥....
因為你好似識諗左好多..但係你d態度都係好好好黑人憎...!!
次次都係咁...!
唔打日記...轉寫手寫日記...
要睇就搵我啦.....90657604..
睇下卑唔卑啦..!!本野好3野牙..!!靚靚..!!
 | | 刊登時間︰2007-03-27 10:53 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 12 日 星期一  |
 | 死啦...!!  | 今次我死得啦..我D情緒化又黎啦..!!
好辛苦牙..隨時會笑得好開心..隨時喊到唔知點咁..!!
救命牙..!!我可以點牙..呢幾排小左超多同DE DE佢地玩牙..!!''
岩唔岩呢..??''
今日去完打機上左牙儀屋企牙..!!上到去..
陳健新又係到..佢同DE DE係我面前做到咁..
我個心真係仲有小小痛牙..!!
點都當唔到DE DE好似之前咁牙..!!
MISS伍..我琴晚又喊啦..今日上堂了1唔知點解又喊啦..!!
我到底想點牙..!!??""
救命牙...!!我個心想點牙..??!!''
個陣諗左好多野牙..!??""
好辛苦牙喊個陣3....><
睇到佢地咁我個心點都係咪一定有感覺..??!!"'
唉唉...唔想諗但係冇辦法..!!><  | | 刊登時間︰2007-02-12 11:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 16 | »
|