開左個新qooza. 唔想再用舊個個啦. 當新1年用新qooza啦. f.2發生左好多事. f.3平平靜靜咁過得唔得? 想讀好書先. 點解英文數咁難? 剩係記生字已經記死左啦. 睛.多謝你尋日肯聽我講心事=]