今日要番學` 死
唉 琴晚10點中訓左落床
係張床碌下碌下''] 訓唔著
直至3點幾先訓到.
訓到5點48分起左身
咁就等於冇訓過-___-
唔知點解次次番學頭一日都係咁
本來約左臭貓] fa佢地番學
不過架架輕鐵都爆哂``
所以遲左 佢地都走埋
最後就同牙魚番學
係操場集隊'' 好曬牙
同 f a傾計的時候..
個死人葉榜章過黎鬧我地
x+y+z佢牙 岩岩番學實多野講嫁啦
咁多人講'係要鬧我地
去到禮堂聽``新校長講野
都係同上年冇分別\
上到課室 翁生叫起立
不過班友仔好似訓緊覺咁
冇出聲 笑死我 哈哈
之後又去禮堂唱校歌`
救命 悶爆
最後聽''老師講野
e...本來11:15分放學
不過比d牙sir講下講下..
又要田表 11:30分先放
唔据牙 最後就番屋企
__________________________
|