| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2010 年 7 月 10 日 星期六  |
| ^_^ | 分類: 未分類 | 賣旗真係人生既1大樂事尼嫁!$
hehe~~
今日本身都幾無聊
賣旗賣旗~
係學校個邊賣都幾多人
但去到屯市就真係蚊都冇隻
hea下hea下就還旗袋喇
之後去食野
玩成實大膽
狗爆囉
好似想轉邊個就轉到邊個咁
問到冇問題問
之後走人去影貼紙相
右只係得我同根芳
陳昌盛運吉既
影左兩張就走人
另外個兩條友就叫極都唔去-s-
hea到最尾去左公園買魚糧餵魚
就咁就玩完1日喇^_^
好開心牙
成班宅男宅女都解脫左1日.......咁大把
之後右回歸到屋企喇~.~
仲有牙
今日我隻錶真係超有用
隔幾分中右問1次幾點
我變左報時器牙!@@~
留個cm先啦!
好冇牙^_^
| | 發表時間:2010-07-10 10:31 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 118 | »
|
|