| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 17 日 星期三  |
| 下~ | 分類: 未分類 | 今日超爆狂開心~
嚇親隔尼~
singcon比賽
當miss 講1d
我地全班o左
以為季軍-v-|
點知.........
'佢話you win'
咩champion;;
我狂尖叫~~
ha..........
e+諗起都好笑;
放學同梁鳳豬x_______(
慶祝--------------食炒冰
凍瓜左!!!!!
總之就超爆開心啦!!!!!!!!!!!!!!!!
| | 發表時間:2010-03-17 10:49 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 118 | »
|
|