| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 17 日 星期一  |
| 2009-08-17 | 分類: FD♥ | 今日係芳芳屋企玩
玩麻雀- -v
佢老爸話no$no talk
右冇腳wo
咁米$$$$$$$$$$$$$$$
我讚左2蚊- -v
好多尼??"- -}
哈哈]]
本身話去單車既
點知都係麻雀
ok好玩啦
好耐冇同同學玩喇
之前文個d超強****
e+都唔知
我勁唔勁得過佢
之前誠日玩啦
好想同佢玩番鋪
^^;
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
唔知幾時呢??"
*__ 口_ ___ ___ _口_口___ __ ____ _口__ *
| | 發表時間:2009-08-17 09:35 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 118 | »
|
|