| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 3 日 星期五  |
| 2009-07-03 | 分類: 未分類 | 今日行曬誠個
有輕鐵既地方....
朝早同芳芳佢地去食野
跟住就倍佢去學校....
之後5點就去左蝴蝶灣......
去到好勊呀....
係wo.....
今日去佢學校個陣....
係洪水橋個到
見到兩位同學踩單車向元朗方向....
/////////天水圍
哈....
估唔估到呢呢........
cm個時覆啦""
幾日冇打blog
我諗都多d/cm掛^
嘻嘻.......
多謝....
*----------------------------------------------*
{R}
| | 發表時間:2009-07-03 09:38 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | ... | 118 | »
|
|