金日,,同YIU YIU返,,YIU YIU金日停課,,上P.E堂,,打排球,,好玩**ENG去左E療室訓教,,訓左2堂,,吾洗上ENG,,XDD**世史,,做週記,,MATHS:::玩**LUNCH,,系學校食,,之後同SI出左去買雪條食[[[大腳板]]]**之後系度同傻哩BAO傾計,,中文,,玩**放學系CANTEEN等左BAO好耐**之後同佢1齊過左元朗劇院等SUSAN,,去緊個陣先到肥賢-_______=之後過左TAI仔屋K**打麻雀,,原來自摸系冇$$俾既**佢地自就有-/\-"6點就走,,BAO同TAI仔打交,,之後行左過千色個邊,,BAO就同WEW走左,,我就幫我R BA,,R MA買野,,SUSAN就同肥賢去左睇E生,,買完就返屋K***
|
| 我要睇也>33333<獨家試愛 |
|
|