| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|




| |
| ♥♥♥12/11 `` |
今日被人8點幾嘈醒左..><""之後就起身洗白白..9:30打俾傻哩叫佢起身..我出泥左陣打俾耀耀..佢話要多1個鐘先到..凸凸凸""之後打俾傻哩..吾聽我電話..""><冇人陪..突然SAI PO打泥..之後就系千色等佢..咁傻哩話系GAME屎等佢..之後我地走左去左寶島..佢打泥..之後食野..食完去左搵耀嫂..THEN過左千色..影相哇..KEE""">\/<"之後過左太陽..有人被人鬧..慘慘"""妖...好煩丫佢地..成日系度話話話"""傻哩"肥TIM[唉..你地應成過我D咩丫..兒加又要周為講..好煩丫..你地系冇同人講..系度玩咋..我連玩都吾想玩丫..你地明吾明丫..?????]]]]]]之後過左港風..返學校..見到雯雯..佢都冇同我講到野..都吾知點解會搞成咁..同你FD左2年喇..竟然會為個D咁既野搞成咁..話佢你同小鳳重FD過我架喇..唉..呢D就叫朋友..再系咁就....唉"""都吾知為左乜""兒加辛個最FD既都冇埋?????你知吾知你地好煩丫..成日系度話..遲D連D吾知個D都知就死喇..凸凸凸凸凸""""應成過人D野又吾做..你有冇當過我系你地D FD泥架..成日系度話好好玩丫...[別說笑""我的心真的很難受!!!!>/\<]]]]我吾系同你地玩丫..系要人地嬲先識收聲..你地好煩丫..兒加1個知2餉知..諧D吾洗好耐個個都知喇..好好玩..被你地話到好想死丫..你地系D咩人泥架..你地開心就得..有冇理過人地感受架...你地被人咁話..你地會點丫..成日話我吾玩得..小器..容忍都有1個限度架..吾系你地鍾意點就點架..企系人地個面諗下喇..講真我被你地話我真系好難受..平時同你地HEHEHAHA冇所謂丫..但系我真系吾想被你地話丫.."""兒加好憎自己丫.. 唉"""收皮NA"""吳慧珊""好想死R"""
|
|
刊登時間︰2005-11-12 10:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 107 | »
|