██████████████████``LUV ♣ SIU SHANNNNN ﹡"""


shan820
暱稱: `﹡SIU SHANNNN `}
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
7-29
7-27
7-25
AVRIL 結婚了
72
文章分類
全部 (107)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 11
今日人氣: 43
累積人氣: 2593
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

     

     

 
 ♥♥♥問題//** ``

中文名: 吳慧珊""><
英文名: SHAN,,
年齡:14..,
身高: 171""
住邊到: 錦田""
有什麼志願: 冇..
屋企有什麼人: 好多人..
屋企人之中,最中意邊個: 我最細個細佬..
最唔中意又係邊個: 冇乜最吾鍾意.. "
有冇做過D對唔住父母既事: 有丫..*
有冇D咩野令到妳好愛屋企人:要諗下. "
屋企人有冇經常提醒妳唔可以做D咩: 吾好系學校咁曳"
有冇諗過離家出走: 試過添"
上堂會唔會訓覺: 好小''通常都系玩.
1日有幾多堂會留心聽書: 小D都會.. "
1日係學校最開心既時候係幾時: 哈哈.成日都好開心架
係學校多唔多朋友: 你話呢..梗多喇..
鐘唔鐘意依家自己讀緊果班:鍾意丫..有咁多FD"
同學會唔會成為好朋友: 你話呢.蠢既都知NA.
係班入面邊係妳最好既朋友: 雯雯''.
比多次機會妳'會唔會入返依間學校: 1定會..
最好既好朋友係: 好多..
最假既好朋友係: 心照..*
最可愛既好朋友係: 無咩邊個
最信得過既好朋友係:雯雯..*
最唔中意朋友點樣對妳: 呃我囉.*做埋哂D小動作.凸
如果好朋友講妳壞話妳會點,會唔會扮冇野: 佢似我咪扮囉..兒加都扮埋NA*
朋友同好朋友有冇分別: 有.
妳口中既朋友洗唔洗同佢要有信任:吾洗..*不過要玩得.
妳覺得好朋友會唔會永遠都係好朋友: 吾會..*
妳有幾多個朋友:無數過
妳有幾多個好朋友: 同上.
有冇愛過好朋友/朋友之後仲1齊左:有..
會唔會對朋友/好朋友/講大話: 小小1定有排.
最中意既公仔:POOH"
最中意聽咩歌:AVRIL LAVIGNE=3="
最中意邊套電影: 好多."
最中意邊個牌子: WESTWOOD..*

最中意邊個歌星: AVRIL LAVIGNE."
最中意邊個地方,會唔會成日去: 屋企..*會丫..*日日都去添R
最中意邊個國家: 日本..加拿大"
最中意既電視劇: 差吾多..
最中意既顏色:藍色,,
最中意MTR邊1個站: 差吾多
呢1刻最中意既人: 自己知啦.吾洗公開既.
最討厭邊個地方: 好多都討厭
最討厭邊個牌子:扮牌子個D".
最討厭邊個歌星:JOEY.
最討厭日日做咩: 早睡早起 "
最討厭/介意人地話妳咩: 佢鍾2話咩咪話咩囉.有話介意既咩.
呢1刻最討妳討厭既人: 吾知..*
妳心目中'男同女有咩分別: 好有分別.*男仔好要面..*
女仔係唔係1定要同男仔:吾覺系.
覺得同性戀點: 無咩野.
接唔接受得到女同性戀: 接受到..
接唔接受得到男同性戀: 都OK架..
如果有1日妳變左同性戀,妳會覺得係咩原因: 吾知.
妳會唔會抗拒同同性既人拍拖: 會..
第1次拍拖係幾時: F.1
第1次拍拖'對方係邊個: 吾好提..
仲係唔係同緊呢個人1齊緊: 吾系..*
分手後,有冇憎過佢: 有..*仲好憎添.(*
同佢拍拖有冇好難忘好開心既事/係咩事: 同邊個先..*個個吾同感覺.
同佢拍拖有冇好難忘好唔開心既事/係咩事:......*
妳覺得佢個人點:好撚仆街.”
佢對你點: 2個字形容.賤格
拍過幾多次拖: 3次..*

咁最後悔又愛過邊個: 佢囉,.
鍾意過最耐既1個人有幾耐: 年幾..
妳最愛既人到依1刻有冇同妳1齊過:有,”
有冇比妳最愛既人傷過: 絕對有啦"
1個妳最愛既人, 佢唔愛妳但又要留住妳, 妳會覺得點: 賤格.*做仔做到咁.真系要吾要都吧
妳會愛1個人幾耐/點先放得低: 好難講.*耐無搵佢.*吾同佢傾計,,*
有冇同時愛過兩個人:有*
會唔會好介意另1半高過自己: 吾會"...
如果有個人1路都中意妳但佢唔靚, 妳對佢都有感覺, 會唔會同佢1齊:會.*
愛情同感情有冇分別: 有..*
想拍拖定係單身:差吾多.單身好玩D.*
拍拖妳覺得會1世嘛: 吾會.
而家有冇中意人:無.,.*
佢係女仔/男仔: 無鍾2.*
妳覺得兩個人拍拖關唔關其他人既事: 關掛.*
屋企人知唔知妳拍過拖: 吾知R.*
愛係唔係1定要付出 : 之前覺得系.*以家覺得吾系 ..*付吾付出都系咁
付出左既愛最後得唔到結果妳覺得點: 白費..
妳覺得愛情入面有冇分輸贏: 咁又無.
有冇1個人令妳愛到心淡/令妳放手: 有掛..
冇愛情會唔會死: 吾會''有愛情就會死,..*會自殺死.*
呢1刻想唔想拍拖: 有又得冇又得.*
而家想唔想訓覺: 吾想/但好累.
而家最想做D咩: 玩電腦,
而家想打比邊個: 冇..*
而家好想見到邊個: AVRIL LAVIGNE..小池>\/<"
而家諗緊邊個:哈哈.無邊個.
而家面前有D咩妳覺得好靚: 冇.*
而家想笑定喊:笑.*.
而家想唔想打機: 打又得吾打又得."
而家幾點: 9:43

間︰2005-10-08 09:43 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]