今日好悶呀﹏
成日都冇咩做
放學之後又去左吹flute啦
吹左好耐呀
慘慘囉﹏""""
之後仲要一個人走...
走左之後我去左琴行到買+睇"泡"
then我就去左買冷3
之後就冇咩做啦﹏
呀...仲有
我仲有穩返張note出黎
張note係要黎成俾sammy同polly個個蛋糕架
話時話
我得閑個陣都要出去買材料啦
希望我錦次正得好d啦
.......唔知佢地食左會唔會肚痛呢...呵"""""
今日學校俾左張考試noice我地啦......
呀媽要我溫書啦....
我同sammy又鬥啦
唔知錦次邊個請邊個呢>>>?
好期待呀
唉﹏
今日個個maths quiz 我fail 左呀
我得28分炸......>3<
((((*慘慘慘慘慘
我都唔想講落去啦_____"'
|